Van egy kétkerekûm, amirõl még nem írtam itt, a blogban. Itt az ideje, hogy bemutassam Nektek, tekintettel arra is, hogy az egyre kellemesebb idõben egyre többet fogok rajta gurulni. Nem a legújabb évjárat, még valamikor a múlt században vettem, egész pontosan 1998 táján. Az alapmodellt több, utólag felszerelt extratartozékkal tettem komfortosabbá és sokoldalúbbá. Gyárilag járt hozzá az alufelni-garnitúra, a légkondícionáló (full automata!), a 21 (!) sebességes váltó.
Felhívnám figyelmeteket az utólagosan felszerelt extratartozékok közül a bixenon fényszóróra, a sport-túrakormányra, a manuális kompresszoregységre (leánynevén: pumpa, avagy punepa), valamint az esztétikus mentõdoboz-zöld színû topcase-re! További érdekesség a két oldali custom lábtartó (avagy tiplis pedál), az oldalsztender, valamint a középen elhelyezett háromszög alakú táska! A képen sajnos nem látható, de a jármû teljesen digitális mûszerfallal rendelkezik, amely még üzemanyagszint-jelzõt sem tartalmaz! A baloldali visszapillantó tükörrõl már ne is beszéljünk, amelynek hátlapján - a passzív biztonság jegyében - egy darab "macskaszem" típusú fényvisszaverõ elemet helyeztek el a zseniális (vélhetõen kínai) mérnökök! Ja, és ki ne felejtsem az olasz gyártmányú túrasport ülést sem!
A száraz mûszaki adatok a következõk:
Hengerûrtartalom: igen
Teljesítmény: 1 EE (embererõ)
Forgatónyomaték: igen tekintélyes!
Fogyasztás: igyekszem leadni a télen felszedett egy-két kiló pluszsúlyt!
Azt nem ígérem, hogy valamelyik motorostalálkozóra ezzel a géppel fogok elmenni, hacsak nem a csipkerekire!